Klinik As-Salam

Search
Close this search box.

TERPERANJAT AKU TENGOK MAK SOLAT DALAM KEADAAN… -AZMAN-

Bulan lepas aku cakap dengan mak nak datang rumah sebab mak tak lama lagi nak berangkat tunaikan iabdah Haji. Tapi mak kata datang hari lain sebab katanya sibuk sikit dan nak ke klinik. Adik bongsu aku bawa mak pergi klinik. Katanya nak suntik vaksin, buat check up haji dan tengok-tengok kan lutut mak ni.

.

Mak memang ada sakit kaki dan lutut. Dah setahun lebih jugak la mak solat pun duduk atas kerusi. Jadi minggu ni aku datang nak jumpa mak. Sampai rumah mak, adik sambut aku. Adik bagitahu mak dalam bilik tengah solat. Aku pun masuk je la bilik mak dengan harapan lepas dia habis solat aku nak buat kejutan.

.

Tapi bila aku buka pintu mak dari luar… Aku yang terperanjat!!! Terperanjat aku tengok mak solat dalam keadaan berdiri. Gembira dan syukur aku rasa. Aku tanya adik dah lama ke mak solat berdiri? Adik kata, lepas mak pergi Klinik As-Salam lutut dia semakin baik. Takde rasa sakit-sakit lagi.

.

Sekarang aku tak risaukan mak bila mak di Tanah Suci nanti. Mak pergi klinik yang betul. Klinik As-Salam…. Alhamdulillah.

.

Klinik As-Salam adalah Pusat Sehenti Untuk Tetamu Allah bagi mendapatkan pemeriksaan kesihatan dan persediaan lain sebelum berangkat ke Tanah Suci. Anda boleh dapatkan pemeriksaan kesihatan Haji dengan pakej menarik.

Jika ada di antara mak ayah kita yang menglami sakit-sakit lutut dan sendi, boleh dapatkan rawatan ‘Pain Clinic’ di Klinik As-Salam juga.

Anda boleh buat temujanji di LINK ini https://book.kliniksalam.com/customer atau ubungi Careline Klinik As-Salam di talian 03-9078 3030 untuk sebarang pertanyaan.

#klinikassalam #ertihiduppadamemberi #haji

Scroll to Top