Klinik As-Salam

Search
Close this search box.

“TERCAPAI JUGA HASRAT ACIK NAK JEJAKKAN KAKI DI TANAH SUCI TANPA RISAUKAN LUTUT.“

“Tercapai juga hasrat acik nak jejakkan kaki di Tanah suci tanpa risaukan lutut.”

.

.

Ni cerita tahun lepas la, pengalaman acik ke Tanah Suci. Umur acik ni pun dah level-level warga emas dah. Badan, sendi, kudrat tak macam dulu dah.

.

Nak solat pun kadang azab rasa. Berdiri lama lutut sakit, jalan jauh sikit sengal-sengal kaki acik jadinya. Masa dapat surat panggilan berfikir-fikir juga nak pergi ke tak. Bukan apa, acik risau kat sana nanti acik susahkan orang lain.

.

Lepas acik tahu kat Klinik As-Salam ada ‘Pain Clinic’ yang dapat membantu orang macam acik yang selalu sakit-sakit sendi dan lutut ni, acik terus minta tolong anak suruh bawa acik ke Klinik As-Salam.

.

Masa acik datang Klinik As-Salam best sangat rasa. Klinik luas dan selesa. Doktor dan staf pun baik layan acik. Alhamdulillah… Tercapai juga hasrat acik nak jejakkan kaki di Tanah Suci tanpa risaukan lutut lagi. Kawan-kawan acik yang ada sakit lutut memang acik suruh mereka datang Klinik As-Salam.

.

Untuk yang sakit-sakit bahagian sendi dan nak info lanjut tentang ‘Pain Clinic’ boleh call 03-9078 3030 atau booking appointment terus

https://book.kliniksalam.com/customer

#klinikassalam #ertihiduppadamemberi #painclinic

Scroll to Top