Klinik As-Salam

Search
Close this search box.

“TAKDE PUN KLINIK LAIN DATANG MASJID.”

Hari ni aku ke salah sebuah masjid di Semenyih, kami buat promosi untuk saringan kesihatan. Ramai juga lah pakcik-pakcik datang ke booth kami. Ada salah sorang pakcik ni datang dan aku tanya dia bila last buat pemeriksaan kesihatan. Pakcik ni jawab, dia pun tak ingat.

.

Aku panggil dia duduk untuk cek tekanan darah dan borak-borak dengan dia. Aku bagitahu pakcik ni, walaupun kita sihat kita kena juga buat pemeriksaan kesihatan. Tak kira sama ada tua atau muda. Sebab kita nak cegah daripada sakit tu datang tanpa kita sedari. Contoh macam sakit jantung, darah tinggi, kencing manis dan strok.

.

Pakcik ni balas, selama ni dia rasa dia sihat je. Lepas tu dia kata… “Takde pun klinik lain datang masjid sini ingatkan kami,” sambil tergelak.

Sambung pakcik tu lagi, “Baguslah Klinik As-Salam buat macam ni. Pakcik dengan kawan-kawan pakcik pun baru teringat pasal kesihatan ni.”

Aku pun balas, “Pakcik lepas ni jangan lupa pergi klinik buat saringan kesihatan tau.”

.

Klinik As-Salam ada menyediakan pakej saringan kesihatan untuk anda. Pemeriksaaan awal mungkin dapat menyelamatkan diri anda dari menghidap sebarang penyakit dan menyelamatkan nyawa anda.

Anda boleh buat saringan pemeriksaan kesihatan di Klinik As-Salam dengan book appointment di https://book.kliniksalam.com/customer 

atau hubungi 03-9078 3030 untuk sebarang pertanyaan.

#klinikassalam #ertihiduppadamemberi #wellness

Scroll to Top