Klinik As-Salam

Search
Close this search box.

Syukur sangat. Sakit lutut dah takde. -Pak Jaafar-

Sejak tahun lepas lutut da mula sakit-sakit. Terpaksa la kurangkan aktiviti luar rumah. Memang tak larat dah nak berdiri lama, jalan ke taman dan berjemaah di surau. Saya pula makin risau sebab tahun ni bakal tuanaikan haji, nama dah naik.

Raya hari tu ada jiran saya si Jaafar datang. Dia tanya kenapa lama tak nampak. Saya bagitahu la yang saya tak larat nak keluar rumah sebab lutut sakit-sakit.

Jaafar kata dia dulu pun pernah sakit-sakit lutut juga. Ye la, faktor usia. Tapi anak si Jaafar bawa dia pergi ke Klinik As-Salam untuk dapatkan rawatan ‘pain clinic’. Alhamdulillah, katanya hasil rawatan tu dengan izin Allah sakit lutut dia tak terasa lagi. Jaafar kata…

“Syukur sangat. Sakit lutut dah takde.”

Jaafar dah boleh jalan dan berdiri lama macam dulu. Solat pun tak duduk kat kerusi lagi. Petang-petang dia rajin jalan-jalan ambil angin sebagai senaman. Cemburu pula saya tengok hehehe.

In sha Allah, saya pula nak buat appointment untuk dapatkan rawatan ‘pain clinic’ di Klinik As-Salam. Lepas ni takde la risaukan lagi sakit lutut ni lagi. Boleh beribadah dengan tenang bila di Tanah Suci tanpa susahkan orang lain. Aminnnn….

Bagi anda yang mengalam sakit-sakit sendi, bolehlah dapatkan rawatan ‘pain clinic’ di Klinik As-Salam. Boleh buat appoinment di LINK ini https://book.kliniksalam.com/customer

.

Hubungi Careline Klinik As-Salam di talian 03-9078 3030 untuk sebarang pertanyaan.

#klinikassalam #ertihiduppadamemberi #painclinic

Scroll to Top