Klinik As-Salam

Search
Close this search box.

SELAMAT HARI RAYA ANAK IBU. 🥰

Raya tahun paling bermakna buat Lisa. Sebab tak lama lagi Lisa akan lahirkan baby. Memang seronok tahun balik kampung beraya sebab Lisa seperti raya bertiga sekarang ni. Bukan hanya dengan suami, tapi dengan baby dalam perut Lisa ni.

.

Mana taknya… Semua duk tanya pasal baby ni. Ibu dan ayah Lisa lagi lah, banyak betul benda Lisa diorang tak bagi buat. Risau sangat diorang dengan baby dalam perut ni hehehehe. Kali ni dekat kampung Lisa banyak tengok je family buat persiapan raya. Nak tolong diorang tak bagi.

.

Walaubagaimanapun, Lisa tetap rindu dengan baby dalam perut ni. Nasib rumah ibu ayah Lisa tak jauh dari Klinik As-Salam. Memandangkan Lisa masih lama cuti raya kat rumah ibu ayah, Lisa ajak suami pergi Klinik As-Salam untuk scan baby.

.

Seronoknya bila sonographer Klinik As-Salam scan perut Lisa dan paling bahagia masa keluar imej baby kat screen. Alhamdulillah, baby Lisa sihat dan aktif. Raya tahun ni memang paling happy buat Lisa. Bestnya ada Klinik As-Salam dekat dengan rumah ibu ayah.

Selamat hari raya anak ibu. 🥰

.

Ibu-ibu yang tengah pregnant dan nak scan baby tu meh scan di Klinik As-Salam yang sangat selesa dan mesra ibu mengandung ni. Untuk book appointment boleh KLIK https://book.kliniksalam.com/customer

Anda boleh juga hubungi 03-9078 3030 untuk sebarang pertanyaan.

#klinikassalam #ertihiduppadamemberi #scanbaby

Scroll to Top