Klinik As-Salam

Search
Close this search box.

PENERBANGAN PERTAMA JEMAAH HAJI MALAYSIA

Alhamdulillah, penerbangan pertama haji untuk jemaah dari Malaysia dibawah Tabung Haji telah selamat berangkat menuju ke Tanah Suci. Sudah tentu ia satu perasaan yang amat mengujakan bagi mereka yang menjadi tetamu Allah pada tahun ini demi menunaikan rukun Islam yang ke-5. Sama-sama kita doakan agar urusan perjalanan dan ibadah mereka di sana dipermudahkan.

.

In Sha Allah masih banyak penerbangan jemaah Haji akan bertolak pada setiap hari sehingga penerbangan yang terakhir pada tarikh 21 jun akan datang. Bagi bakal jemaah yang masih belum mendapatkan suntikan vaksin wajib serta membuat pemeriksaan kesihatan haji, jangan tunggu saat akhir untuk bertindak.

Vaksin mesti ambil. Wajib!!! Jangan risau kami ada pakej combo vaksin.

Anda boleh ke Klinik As-Salam, pusat sehenti untuk tetamu Allah. Kami mempunyai pakej lengkap untuk pemeriksaan kesihatan buat jemaah Haji dan pakej combo vaksin haji.

Pakej pemeriksaan kesihatan Haji di Klinik As-Salam

Selain tu jangan lupa, kami mencadangkan agar para jemaah Haji memiliki Smart Travel Kit di mana anda akan dibekalkan dengan gabungan ubat-ubatan berserta perskripsi sebagai rujukan di dalam 1 beg yang mudah dibawa.

Smart Travel Kit jangan lupa ye!
Perskripsi ubat-ubatan di dalam SMart Travel Kit

Bagi yang ada sakit-sakit sendi terutamanya lutut dan kaki. Jangan risau, anda boleh dapatkan rawatan melalui ‘Pain Clinic” di Klinik As-Salam. Kerana kami adalah PUSAT SEHENTI UNTUK TETAMU ALLAH.

Buat tempahan temujanji untuk pemeriksaan kesihatan Haji atau rawatan ‘Pain Clinic” dengan klik https://book.kliniksalam.com/customer atau hubungi Careline Klinik As-Salam di talian 03-9078 3030 untuk sebarang pertanyaan.

#klinikassalam #ertihiduppadamemberi #haji

Scroll to Top