Klinik As-Salam

Search
Close this search box.

PARU-PARU ROSLAN CUKUP SIHAT UNTUK DAPAT KERJA BARU?

Roslan lepas raya ni akan lapor diri untuk bekerja di syarikat baru. Tapi polisi syarikat tempat kerja baru Roslan ni perlukan dia untuk membuat ujian kesihatan termasuk ujian spirometry bagi mengukur tahap kesihatan paru-paru Roslan.

.

Banyak klinik Roslan refer tapi tak banyak yang ada OHD klinik. Lepas Roslan buat posting kat FB tanya kat mana ada servis OHD clinic, ada sorang kawan Roslan komen di posting nya… “Pergi Klinik As-Salam. Aku kelmarin baru buat check-up kat situ. Memang terbaikkk.”

.

Esoknya Roslan pergi Klinik As-Salam, Alhamdulillah Roslan melepasi ujian yang ditetapkan dan layak untuk melapor diri di tempat kerja barunya.

.

Tapi Ujian Spirometry ni bukan hanya untuk yang nak daftar masuk kerja je. Jika anda seorang perokok atau sering terdedah kepada pencemaran asap, pesakit asma atau seorang post covid test… anda boleh buat ujian Spirometry ini di Klinik As-Salam bagi mengetahui tahap kesihatan paru-paru anda.

.

Di Klinik As-Salam ada pelbagai lagi OHD check-up yang boleh dilakukan. Klinik As-Salam juga diiktiraf oleh Jabatan Keselamatan dan Kesihatan Pekerjaan (JKKP).

Anda boleh datang ke Klinik As-Salam untuk buat check-up berkaitan OHD ni. Untuk book appoinment boleh klik https://book.kliniksalam.com/customer atau hubungi 03-9078 3030 untuk info lanjut.

#kliniksalam.com #ertihipadamemberi #ohd

Scroll to Top