Klinik As-Salam

Search
Close this search box.

MARI KE KLINIK AS-SALAM WALAU PADA HUJUNG MINGGU!

Di Klinik As-Salam, kami memahami bahawa keperluan pemeriksaan kesihatan tidak sentiasa mengikuti jadual seperti pada hari Isnin hingga Jumaat. Oleh itu, kami dengan bangganya menawarkan khidmat temu janji atau walk-in kami walaupun pada hujung minggu kepada pesakit kami. Klinik As-Salam dibuka pada hari Sabtu dan Ahad demi menitikberatkan penjagaan dan pengalaman terbaik kepada pelanggan kami.

Jika anda menghadapi penyakit atau kecederaan secara tiba-tiba, atau hanya perlu melakukan pemeriksaan atau konsultasi rutin, para doktor kami yang berpengalaman sentiasa sedia membantu anda.

Waktu hujung minggu kami juga sangat sesuai untuk anda yang mungkin sibuk pada hari biasa, atau sesiapa yang tidak dapat mengambil cuti pada hari biasa untuk melakukan pemeriksaan. Kami mengalu-alukan walk-in, atau anda juga boleh membuat tempahan sahaja.

Di Klinik As-Salam, kami percaya bahawa semua orang layak mendapat akses kepada penjagaan kesihatan berkualiti, tidak mengira waktu dan jadual anda. Oleh itu, kami komited untuk memberikan khidmat kepada pesakit kami pada bila-bila masa, termasuk hujung minggu.

Jangan biarkan jadual yang sibuk atau waktu yang kurang sesuai untuk menghalang anda daripada mendapatkan penjagaan kesihatan yang anda perlukan. Lawati klinik kami pada hujung minggu ini dan biarkan kami menjaga anda!

Untuk membuat temu janji anda:
https://book.kliniksalam.com/customer

Maklumat lanjut mengenai Klinik As-Salam:
https://kliniksalam.com/

#klinikassalam #ertihiduppadamemberi #hujungminggu

Scroll to Top