Klinik As-Salam

Search
Close this search box.

INGATKAN JUAL BARANG SEKALI DAPAT FREE.

Saya semalam lalu depan Masjid Taman Sri Muda kat Shah Alam ni. Nampak macam ada orang buka booth dan nampak ramai pengunjung kat sana. Saya pun parking kereta dan masuk. Saje la nak tengok-tengok ada jualan ke apa. Rupanya ada saringan kesihatan dari Klinik As-Salam. Salah seorang dari mereka maklumkan pada saya, mereka ke sini untuk buat saringan kesihatan secara percuma di bawah program Peka B40 dan HSP.

.

Mula-mula tu saya macam nak patah balik ke kereta, sekali ada staf yang tanya saya, dah pernah buat saringan kesihatan? Saya memang pernah buat…tapi tu lama dulu la 4-5 tahu lepas. Lepas tu anak dah makin besar dan berderet memang tak done nak pergi klinik buat check-up lagi.

.

Tapi staf Klinik As-Salam maklumkan, supaya ambil peluang buat saaringan kesihatan hari ni. Saya macam berat la sebab tak bawa duit pun, lagi pun memang tengah tunggu gaji masuk je ni ha. Tapi staf klinik maklumkan ia adalah PERCUMAa di bawah program peka B40 dan HSP, yang penting kena semak kelayakan dahulu.

.

Lepas dah semak, Alhamdulillah saya layak dan terus dibawa buat saringan kesihatan. Syukur… lepas dah buat saringan, semua bacaan tentang kesihatan saya adalah normal. Sekurang-kurangnya saya dah tahu tahap kesihatan saya sekarang dan akan terus menjaga kesihatan ni dengan baik. Terima kasih Klinik As-Salam.

.

Tapi untuk jalani pemeriksaan kesihatan yang lebih lengkap anda boleh mengambil Pakej Wellness di Klinik As-Salam. Melalui pakej ini tahap kesihatan anda akan diperiksan lebih teliti termasuk ke organ-organ penting seperti buah pinggang. Anda boleh buat temujanji untuk dapatkan Pakej Wellness ini dengan klik https://book.kliniksalam.com/customer atau hubungi Careline Klinik As-Salam di talian 03-9078 3030 untuk sebarang pertanyaan.

#klinikassalam #ertihiduppadamemberi

Scroll to Top