Klinik As-Salam

Search
Close this search box.

HARI IBU NAK BAGI HADIAH APA?

Ibu adalah insan paling penting dalam hidup kita. Ibu telah melahirkan dan membesarkan kita sehingga dewasa dan jadi manusia berguna. Seharusnya pada hari ibu kita raikan ibu kita sebgai tanda bahawa kita menghargai jasanya dalam susah payahnya menjaga kita. Esok adalah sambutan hari ibu, dah tahu nak bagi hadiah apa?

Dan… sebenarnya hadiah tidaklah semestinya dalam bentuk sebuah pemberian. Kalau nak beri pun ikut kemampuan kerana ibu kita sebenarnya tidaklah mengharapkan pemberian dari kita. Cukup sekadar kita ada bersamanya ketika ibu memerlukan kita dan mengetahui bahawa kita sebagai anaknya menghargai dan mengenang jasanya.

Namun, sebuah ucapan dari kita mampu membuat ibu rasa terharu dan sebak walaupun di raut wajahnya seperti tiada apa-apa. Jadi jangan lupa ucapkan hari ibu kepada ibu kita esok ye. Tapi kalau anda rasa nak beri sesuatu yang lebih baik tanda keprihatinan anda terhadap ibu terutamanya dalam kesihatan, anda boleh bawa ibu ke Klinik As-Salam untuk pemeriksaan kesihatan yang hebat.

Berikan pakej terbaik untuk pemeriksaan kesihatan kepada ibu anda.

Tapi kalau anda yang membaca ni adalah seorang ibu yang ada baby atau pun bakal ibu siapa pula nak bagi hadiah kan? Hehehe…

Kami dari Klinik As-Salam yang nak beri hadiah pada anda. Kami ada Promo of The Month buat anda. Anda boleh klik link ni dan lihat promo kami mengikut cawangan https://book.kliniksalam.com/customer/branch_option/1

SHARE kan juga link promo ni kepada yang lain supaya semua gembira di hari ibu ini. 🙂

Hubungi Careline Klinik As-Salam di talian 03-9078 3030 untuk sebarang pertanyaan.

#klinikassalam #ertihiduppadamemberi #ibu

Scroll to Top