Klinik As-Salam

Search
Close this search box.

ESOK LUSA NAK BERANGKAT KE TANAH SUCI DAH. SMART TRAVEL KIT DAH ADA BELUM?

Tempoh masa ketika berada di Tanah Suci untuk menunaikan ibadah Haji boleh dikatakan agak lama. Dalam tempoh tersebut sudah pasti kita akan mengharungi pelbagai situasi dan persekitaran mencabar seperti bersesak di tempat orang ramai, cuaca yang berbeza, makanan harian dan tahap kesihatan tubuh badan.

.

Membuat PERSEDIAAN awal untuk menghadapi situasi di atas amat diperlukan supaya kita mendapat rawatan dan ubat yang sesuai dengan kadar segera. Jadi Smart Travel amat penting buat jemaah Haji dan MESTI dibawa bersama sepanjang perjalanan di sana.

.

Kenapa perlu bawa Smart Travel Kit?

Smart Travel Kit adalah gabungan ubat-ubatan dalam satu beg khas yang mudah dibawa disertakan dengan perskripsi doktor untuk rujukan. Ia amat membantu para jemaah dalam menghadapi masalah kesihatan yang ringan dengan ubat yang tersedia di dalam Smart Travel Kit.

Perskripsi ubat dan senarai ubat-ubatan yang ada di dalam Smart Travel Kit

Jadikan pastikan anda memiliki Smart Travel Kit ini dan beribadahlah dengan penuh ketenangan sepanjang berada di Tanah Suci. Dapatkan Smart Travel Kit anda di mana-mana cawangan Klinik As-Salam. Hubungi Careline Klinik As-Salam di talian 03-9078 3030 untuk sebarang pertanyaan.

#klinikassalam #ertihiduppadamemberi #smarttravelkit

Scroll to Top