Klinik As-Salam

Search
Close this search box.

AKU INGAT AKU TAKDE PENYAKIT.

Aku masa zaman belajar memang seorang yang aktif bersukan. Tapi bila dah mula bekerja memang jarang dah buat aktiviti luar.

Selepas beberapa tahun kerja di sebuah syarikat ni, memang rutin harian aku pagi sampai petang hanya di ofis. Makan biasa-biasa je iaitu nasi berlauk. Ada bajet lebih kadang-kadang makan fast food.

Sampai la satu hari tu aku mula rasa lain. Setiap hari laluan aku ke tempat kerja dan balik kerja aku nampak signboard Klinik As-Salam. Jadi aku pun bercadang untuk ke Klinik As-Salam untuk check up.

Lepas dah cek, doktor bagitahu kolestrol dalam badan aku tinggi. Dan aku menghidap darah tinggi. Aku macam tak percaya sebab aku bukanlah gemuk dan tua.

Doktor bagitahu, darah tinggi bukanlah sebab tu. Ia disebabkan gaya hidup dan pengambilan makanan kita yang kurang sihat. Doktor kata setiap daripada kita amat digalakkan untuk membuat pemeriksaan kesihatan secara berkala agar dapat memantau kesihatan tubuh badan kita.

Bermula sekarang, Klinik As-Salam adalah tempat aku untuk check-up supaya aku dapat teruskan kehidupan dengan kekal sihat. In Sya Allah.

Pastikan anda membuat pemeriksaan kesihatan secara berkala dan anda boleh lakukannya di Klinik As-Salam. Anda boleh book appointment dengan KLIK https://book.kliniksalam.com/customer

Anda boleh juga hubungi 03-9078 3030 untuk sebarang pertanyaan.

#klinikassalam #ertihiduppadamemberi #wellness

Scroll to Top