Klinik As-Salam

Search
Close this search box.

“TAK RUGI BUKA BUKU PINK DI KLINIK AS-SALAM.” -PUAN NORA-

Awal dulu nak buka buku pink kat Klinik As-Salam ni berkira juga. Tapi bila tengok kawan dan sepupu pun buka buku pink kat Klinik As-Salam, feedback mereka sangat baik. Saya pun buka la. Lagi pun bukan apa, sebab dekat dengan rumah. Lepas tu sabtu ahad pun Klinik As-Salam ni buka. Pakej untuk buka buku pink ni pun memang menarik.

.

Lepas dah lahirkan baby, saya bawa baby check-up kat Klinik As-Salam. Kawan-kawan yang ada baby semua mengadu kalau bawa baby check-up tempat lain. Kena beratur, kena tunggu, ada juga tempat tak selesa, Tapi saya rasa syukur sangat sebab Klinik As-Salam sangat selesa serta bersih dan kliniknya mesra untuk ibu mengandung.

.

Paling penting tempat luas dan sejuk. Takdelah kena tunggu giliran dan bersesak-sesak dengan orang lain. Baby pun tak meragam sepanjang check-up kat sini. Klinik ni juga ada tempat untuk susukan bayi. Tak rugi buka buku pink di Klinik As-Salam. Saya memang suggest bakal ibu semua buka buku pink di Klinik As-Salam. Nanti bila dapat baby teruskan dengan check-up baby di sini.

.

Untuk buka buku pink, Klinik As-Salam turut mempunyai pakej yang istimewa. Hubungi Careline Klinik As-Salam di talian 03-9078 3030 untuk info lanjut.

.

#klinikassalam #ertihiduppadamemberi #bukupink

Scroll to Top