Klinik As-Salam

Search
Close this search box.

APAKAH BALASAN BAGI MEREKA YANG PERGI BANYAK OPEN HOUSE RAYA NI YE PAK USTAZ?

Menziarahi rumah sesama Islam di hari raya adalah amalan mulia. Apatah lagi jika kita dijemput oleh tuan rumah kerana buat open house. Oleh kerana di hari raya ini teramatlah banyak jemputan open house, jadi ada akibat dan balasan terhadap diri kita jika ke rumah open house dengan hawa nafsu yang tidak dibendung. (macam dengar ceramah pulak hehehe…) -Gambar sekadar hiasan-

Barangsiapa yang banyak pergi open house di musim perayaan ini, maka beratlah timbangan badannya di atas penimbang berat badan. Jadi, jangan lupa pegi buat check-up kat klinik. Sebab dari raya pertama hinggalah sekarang, kebanyakan kita makan macam-macam menu dengan kuantiti yang tak terkawal.

Untuk pencegahan dari sebarang penyakit yang kita tak sedari, eloklah buat saringan kesihatan agar kita tahu tahap kesihatan diri kita samada ok ke tak. Check darah kandungan gula, kolestrol tinggi ke tak. Check tekanan darah, degupan jantung dan lain-lain.

Di klinik As-Salam kami ada pakej untuk pemeriksaan kesihatan ni dan sangat berpatutan.

Bagi anda yang nak buat pemeriksaan kesihatan, boleh datang ke Klinik As-Salam.Book appointment di sini https://book.kliniksalam.com/customer atau hubungi 03-9078 3030 untuk info lanjut.

#kliniksalam.com #ertihiduppadamemberi

Scroll to Top