Klinik As-Salam

Search
Close this search box.

“AKU PITAM MASA RAYA.”

Raya tahun lepas sesuatu telah berlaku pada aku. Selama ni aku memang ada rasa kelainan sikit pada diri aku. Aku selalu rasa pening, mual dan loya. Aku ingat takde apa-apa. Lepas tu penglihatan aku pun semakin kabur, aku sangka sebab kesan aku terlalu lama ngadap komputer.

.

Ada masa aku punya nafas dan degup jantung tak teratur. Sampai la masa aku pergi beraya tahun lepas, aku makan kat rumah orang. Disebabkan tu raya pertama, aku makan je apa aku nak. Lepas makan makanan berat, aku jamu kuih dan biskut raya. Tak sempat aku buka balang biskut raya, tiba-tiba aku rasa hilang keseimbangan badan dan…..

.

Lepas dari tu aku tak ingat apa-apa dah. Sepupu aku bagitahu aku pitam dan jatuh rebah. Bila aku dah sedar dan nampak macam ok sikit diorang bawa aku ke Klinik yang As-Salam. Doktor pun buat pemeriksaan kat aku dan ambil tekanan darah aku. Doktor bagitahu aku ada darah tinggi. Terperanjat jugak aku.

.

Tak sangka, aku ingat sakit darah tinggi ni untuk orang yang level-level nak pencen je. Aku muda lagi kot, tapi nak buat macam mana kan. Doktor sarankan aku buat pemeriksaan berkala dan tak semestinya untuk orang yang ada sakit je kena buat pemeriksaan kesihatan secara berkala. Orang sihat pun kena buat supaya dapat tahu tahap kesihatan diri. Lagi-lagi sekarang ni gaya, cara hidup dan amalan pemakanan kita yang bekerja ni memerlukan pemeriksaan kesihatan secara berkala.

.

Pemeriksaan kesihatan boleh di buat di Klinik As-Salam. Kesihatan kita adalah harta paling berharga.

Anda boleh book appoinment untuk pemeriksaan kesihatan di LINK https://book.kliniksalam.com/customer

Boleh juga hubungi 03-9078 3030 untuk info lanjut.

#klinikassalam #ertihiduppadamemberi #hipertensi

Scroll to Top