Klinik As-Salam

Search
Close this search box.

“ABANG, IN SHA ALLAH KITA DAPAT BABY GIRL SAYANG!!!

Abang, In sha Allah kita dapat baby girl sayang!!!

.

Nurul tak sabar nak tahu jantina baby Nurul dalam perut ni. Nurul tanya kawan-kawan bila boleh tahu jantina baby. Diorang kata palig baik minggu ke 20 dan ke atas boleh pergi scan. Sebab waktu tu oleh dapat imej baby dengan lebih jelas.

.

Tapi tu la, Nurul ni jenis tak sabar bab ni. Kalau boleh tak nak la nanti masa pergi klinik untuk scan kena beratur panjang bagai. Tak nak la kena sidai lama-lama tunggu giliran.

.

Kawan kata kalau pergi scan kat Klinik As-Salam tak macam tu. Kita boleh call atau wassap dulu untuk tanya-tanya pasal pakej yang sesuai untuk kita dulu. Lepas tu boleh booking appointment. Klinik As-Salam pun selesa, sejuk dan tandas mesra ibu mengandung, OKU serta warga emas.

.

Nurul pun booking appointment untuk scan. Masa di Klinik As-Salam Nurul dating sendiri sebab husband outstation. Sonographer kat sini memang mesra dan sangat friendly.

.

Lepas dah scan perut Nurul, sonographer bagitahu jantina baby dah kelihatan dan baby dalam perut Nurul adalah baby girl. Lepas selesai urusan terus Nurul call husband bagitahu

Abang, In sha Allah kita dapat baby girl sayang!!!

Bagi yang nak buat temu janji scan baby
https://book.kliniksalam.com/customer
.
Maklumat lanjut mengenai Klinik As-Salam:
https://kliniksalam.com/

.

#ertihiduppadamemberi #klinikassalam #antenatal

Scroll to Top