Klinik As-Salam

Search
Close this search box.

Dapatkan VOUCHER ‘Promo of the Month’ anda. Jom baca cerita 3 BERADIK BABY AS-SALAM ni.

3 beradik yang dimaksudkan tak termasuk yang ditengah-tengah tu ye hehehe. Dua kanak-kanak di kiri dan kanan ni adalah adik-beradik dan yang di tengah tu adalah sonografer Klinik As-Salam yang ramah dan penyayang iaitu Madam Efa.

Hari ni mereka dengan ibu datang ke Klinik As-Salam untuk scan baby dalam kandungan. Dan hasil dari scan tersebut in sha Allah mereka bakal mendapat adik lelaki nanti. Mesti seronok kan!!! Kalau nak tahu… Selain dari adik lelaki yang bakal lahir ni, kedua-dua beradik ni juga dulu masa dalam kandungan juga jalani scan di Klinik As-Salam.

Hari ni Madam Efa rakamkan gambar yang bermakna bersama 3 beradik baby As-Salam yang comel.

Ibu-ibu yang sedang mengandung kalau nak scan baby dalam kandungan di klinik yang selesa bersama sonografer dan staf klinik yang ramah serta friendly, datang le ke Klinik As-Salam. Klinik kami luas, sejuk dan mesra ibu mengandung. Lagipun bulan ni kami ada bagi voucher ‘Promo of the Month’ untuk yang nak scan baby di Klinik As-Salam.

Buat temujanji anda dan dapatkan voucher promo di LINK ini https://book.kliniksalam.com/customer atau hubungi Careline Klinik As-Salam di talian 03-9078 3030 untuk sebarang pertanyaan.

#klinikassalam #ertihiduppadamemberi #scanbaby

Scroll to Top