Klinik As-Salam

Search
Close this search box.

RAMAINYA KAWAN SEKELAS ANAK SAKIT LEPAS RAYA! -PUAN SHIDA-

Allahu… Saya ingatkan tak ramai yang tak sihat. Tapi minggu ni ramai kawan sekelas anak saya darjah 1 pun tak sihat. Bukan sorang dua, tapi lebih 10 orang!!!

Walaupun anak saya masih sihat, tapi saya risau anak saya pun akan berjangkit. Tak sangka naik raya kali ni, naik juga jumlah budak tak sihat.

Saya terus call sepupu saya, dia pun cikgu di sebuah sekolah. Dia bagitahu saya, sekarang banyak kes penyakit berjangkit dah mula naik. Jadi dia nasihatkan saya supaya saya ambil langkah pencegahan supaya anak saya yang masih sihat ni tak berjangkit.

Antara yang disarankan….

1.selalu basuh tangan dengan air bersih dan sabun.

2. Pakai mask dan jaga jarak.

3. Ambil vaksin yang bersesuaian jika perlu

4. Buat RTK self test supaya dapat tahu kita positif covid ke tak

Sepupu saya pesan lagi, kalau nak ambil vaksin dan beli RTK self test kit, boleh pergi kat Klinik As-Salam. Sebab ofis husband dia panel kat situ. So dia kalau anak tak sihat memang hantar ke Klinik As-Salam je. Katanya untuk RTK Self Test Kit ada promo dan dia pun baru je beli kat Klinik As-Salam.

Ada pelbagai vaksin di Klinik As-Salam untuk bayi, kanak-kanak dan orang dewasa berkaitan penyakit berjangkit. Ye la… raya kan semua golongan sambut dan pergi beraya.

Anda boleh WALK-IN ke Klinik As-salam tak kira samada hari biasa atau hujung minggu… Kami tetap BUKA.

Untuk sebarang pertanyaan hubungi 03-9078 3030

#klinikassalam #ertihiduppadamemberi #vaksin #rtk

Scroll to Top