Klinik As-Salam

Search
Close this search box.

“KITA TAK TAHU APA ADA DALAM BADAN KITA”

Ada sesetengah penyakit, ia tidak memberikan sebarang simpton yang ketara dari segi luaran mahu pun dalaman. Disebabkan itu ramai di kalangan kita hanya menyedari penyakit sudah melarat atau berada di tahap kritikal selepas merasai kesakitan yang terlampau dan perubahan mendadak pada kesihatan kita.

Selepas bertemu dengan doktor, barulah menyedari bahawa dirinya sedang menghidap sesuatu penyakit, ada ketumbuhan atau kanser yang telah merebak. Lebih menyedihkan apabila penyakit tersebut bakal meragut nyawa kita dan tiada lagi harapan untuk sembuh.

Walaubagaimanapun kita mampu mencegahnya dengan melakukan pemeriksaan secara berkala. Di Klinik As-Salam anda boleh mengambil Pakej Wellness bagi mengetahui tahap kesihatan dan keadaan tubuh badan anda termasuk organ dalaman.

Buat pemeriksaan kesihatan di Klinik As-Salam dengan Pakej Wellness. Anda boleh buat temujanji dengan klik LINK https://book.kliniksalam.com/customer atau hubungi Careline Klinik As-Salam di talian 03-9078 3030 untuk sebarang pertanyaan.

#klinikassalam #ertihiduppadamemberi #wellness

Scroll to Top